آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

پستانک آری یا خیر؟!

1392/1/14 16:16
نویسنده : مامان مینا
363 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتای من از 2 ماهگی پستانک استفاده میکند. دکترش موافق این مسئله نیست من هم خیلی سعی کردم که  از  پستانک خوردن آنیتا جلوگیری کنم ولی نشد خیلی شبها گریه میکنه. اوایل پستانک گرفتنش هم همینطور بود من 2 ماه اول به دنیا آمدن آنیتا حتی یک شب هم نخوابیدم. خیلی بی تابی میکرد من هم اوایل برای کم شدن بی تابی هاش پستانک بهش دادم . حالا بهش عادت کرده. ولی من سر این موضوع مشکلی ندارم .مشکل من عادت آنیتا به پستانک سر گرد است، از پستانک ارتودنتیک خوشش نمی آید. این مسئله مرا کلافه کرده و من نگران دندانهایش هستم. بعضی شبها وقتی نیمه خواب است گولش میزنم و پستانک ارتودنتیک را دهانش میگذارم تا کمی عادت کند. دعا کنید تا به پستانک ارتودنتیک عادت کند. در زیر مقاله ای در مورد مزایا و مضرات استفاده از پستانک گذاشته ام. امیدوارم مفید واقع شود.

مزایا و مضرات استفاده از پستانک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)