آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

سیزده بدر 92

1392/1/14 16:42
نویسنده : مامان مینا
1,242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

سیزده بدر خوش گذشت؟!

به من و  مجتبی و آنیتا خوش گذشت. فقط من سرمای سختی شب قبلش خوردم که این باعث شد که برنامه سیزده بدر تغییر کنه. من و مامانمینا و خانواده ی خواهرم مهتاب قرار بود به جاده چالوس بریم ، قرار شده بود ساعت 4 صبح راه بیفتیم که با وجود ترافیک زمان رو خیلی از دست ندیم. ولی من چنان یکدفعه مریض شدم که تمام برنامه به هم خورد و مجبور شدیم سیزده رو در پارک انتهای کوچمون به در کنیم!!! ولی باز خوب بود،خوش گذشت. با این حالی که من تب داشتم و شدیدا سرم درد میکرد باز خیلی خوش گذشت. مامانم و بابام و داداشام و خانواده خواهرم هم راضی بودند میگفتند اینجا کم از چالوس نداره!!تعجب البته میدونم ایشون برای دل من میگفتند. انقدر که مهربونند. همشون رو دوست دارم.قلب هم ازشون ممنونم که به خاطر من برنامشون رو عوض کردند و هم معذرت میخوام که برنامه چالوسشون کنسل شد.

اینم از عکسای آنیتا گل خودم در اولین سیزده بدر زندگیش(عزیزم ان شاء الله 100 تا سیزده رو بدر کنی)

سیزده بدر آنیتا

 niniweblog.com

سیزده بدر آنیتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کمیل و کیان
18 تیر 92 19:12
چه دخمل خوشملی