آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

مضرات استفاده از روروئک

1392/1/14 16:47
نویسنده : مامان مینا
5,154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

آنیتای من در بدو ورود به 6 ماهگی علاقه زیادی به سوار شدن به روروئک از خود نشان میدهد البته الان برای استفاده از روروئک برای آنیتا جان زود است ، زمان مناسب برای استفاده از روروئک زمانی است که کودک گردن و کمرش به حدی رشد کرده باشد که به طرفین و یا عقب و جلو، بدن کودک متمایل نشود ولی الان آنیتا نیاز به یک پتو یا بالشتک دارد جون متمایل به جلو میشود ولی در کل  من نگران مضرات روروئک هستم.  چند روز پیش برای اولین بار سوار روروئکش کردم. ولی برای جلوگیری از استفاده بیشتر میخواهم روروئک رو به انباری ببرم! اینم یه عکس خوشگل از آنیتا سوار بر روروئک

 

آنیتا سوار بر روروئک

من یک مقاله درمورد مضرات  استفاده از روروئک خوندم.برای شما هم میگذارم،امیدوارم مفید واقع بشه

روروئک نخرید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)