آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

ویژگی های آنیتای من در 5 ماهگی

1392/1/10 14:34
نویسنده : مامان مینا
625 بازدید
اشتراک گذاری

دختر من  به اندازه یک ماهه دیگر هم بزرگ شد. خدایا شکرت

در ماه ٥ زندگی شاپرک من ، آنیتای من به اشیای دور و برش توجه بیشتری میکنه و اسباب بازیهاشو کاملا میشناسه و به اونها واکنش نشون میده. دستاش هم کلا تو دهنشه و آب دهانش همیشه به راهه(در نیمی از عکساش اب دهانش اومده بیرون) فکر کنم میخواد دندون در بیاره . آواز خوندنش هم تکمیل شده و صداهها رو تقلید میکنه انگار میخواد با حرف زدن ارتباط برقرار کنه وقتی صحبت میکنی تمام توجهش به لبان گوینده است و حرکات لبان گوینده رو تقلید میکنه و اصوات جالبی تولید میکنه.کم کم میخواد سینه خیز بره ولی هنوز نتونسته. وقتی چیز جالبی میبینه دستا و پاهاشو خیلی تکون میده و خودش رو به سمت اون چیز پرتاب میکنه ، این اشیا بیشتر شامل شیشه شیرش و اسباب بازی هاش و اشیای رنگی به خصوص  اشیای قرمز رنگ است.

اسباب بازی های مورد علاقه آنیتای گلم:

عروسک مو طلاییش و توپ نوریش. از عروسک اسمورف شم میترسه مخصوصا وقتی روشنش میکنم، زود میاد تو بغلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)