آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

رفتن دوباره آنیتا به دکتر

1392/2/9 8:57
نویسنده : مامان مینا
640 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

دیروز حال آنیتای من بد شد . دوباره تبش بالا رفت . با اندازه گیری رکتال 38.7 بود. پیش دکتر قبلیش دکتر بها الدین بردم . ایشون گفتند که گلوش عفونت داره !( ولی در بیمارستان به من این رو نگفتند)،! به همین دلیل تبش پایین نمیاد. آنتی بیوتیک رو برای آنیتام زیترو مکس نوشت . و شیاف استامینوفن برای تبش و پدی کلد برای آنتی هیستامین و آرامشش نوشت . و سدیم کلراید هم برای قطره بینی تجویز کرد. خدای شکر الان کمی بهتره و تبش پایین اومده.

تازه قد و وزن آنیتای من رو هم دکتر گرفت:

قد آنیتای من: 70 سانتی متر

وزن آنیتای من: 8.300 کیلوگرم

دور سر آنیتای من: 44 سانتی متر

ما شا الله به دختر گلملبخند

 

مامان های عزیز به دلیل اینکه من خودم درگیر تب آنیتام بودم و به دلیل اهمیت بالای تب در کودکان مطلب زیر را که مقاله ای از دکتر  گل نبی متخصص کودکان  در مورد تب است را برایتان میگذارم . برای مطالعه این مقاله مفید اینجا را کلیک کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)