آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

قدر دانی

1391/8/17 1:18
نویسنده : مامان مینا
491 بازدید
اشتراک گذاری

قدر دانی از پروردگار خوبم

ای خدای مامان مینا و آنیتا کوچولو! ازت متشکرم. ازت به خاطر دادن فرشته ی زیبایی به نام آنیتا ،متشکرم. ازت به خاطر سلامتی خودم و دخترم ،متشکرم. ازت به خاطر عشقی که در وجودم پروراندی ،متشکرم

niniweblog.com

 

من یعنی مامان مینا همچنین از دکتر خوبم خانم دکتر منیره گلشیرازی برای تمام زحماتی که در دوره قبل و حین بارداری برای من کشیدند و صبر بزرگی که در مقابل نگرانی های من به خرج دادند،قدر دانی میکنم. امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگیشان موفق و مؤید باشند. و در زمینه حرفه و تخصصشان مانند حال حاذق و مدبر بوده و پرشور و شاداب مانند نامشان باشند.

niniweblog.com

امروز(چهارشنبه ۱۷ آبان) به مطب خانم دکتر رفتم . شکر خدا ، مشکلی نداشتم، خیلی راحت بخیه هایم را کشیدند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)