آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

آنیتا

1391/8/9 9:05
نویسنده : مامان مینا
1,379 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی سلام

 

niniweblog.com

 

در یک روز آفتابی در ۹ آبان ۱۳۹۱ آنیتای من در ساعت ۹:۵ دقیقه در بیمارستان آبان تهران به زندگی سلام کرد! این پست رو دایی مهدیش در همین روز وقتی متوجه شد که من فارغ شدم ایجاد کرده! من هم با اجازش الان یعنی ۲۸ دی ماه ۱۳۹۱ یک مطالبی رو بهش اضافه می کنم.

وزن آنیتای من در روز تولدش:۰۰/۳ کیلو گرم(رند رند)niniweblog.com

قد آنیتای من:۴۹ سانتی متر(آخی گنجشک کوچولو)niniweblog.com

دور سر آنیتای من: ۵/۳۴ سانتی متر(دخترم انیشتینه)niniweblog.com

گروه خونی دخملم:O+ (مثل گروه خونی مامان میناش)

اینم صورت زیبای آنیتای من در روز تولدش در بیمارستان آبان

آنیتا در بدو تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)