آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

شیطنت های آنیتای من در ده ماهگی

1392/6/3 18:56
نویسنده : مامان مینا
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتای من در این ماه شیطنتهای جدیدی یاد گرفته. اوایل  ماه دهم زندگی شاپرک کوچولوی من(در ماه مبارک رمضان) آنیتا از پله یاد گرفت که بالا بره . الان دیگه خیلی حرفه ای این کار رو می کنه. البته خیلی خطرناکه و من بیشتر اوقات تو این مواقع کنارش هستم. البته پایین اومدن براش سخته و من همیشه مواظب این کارش هستم. عکس زیر گواه بر این مطلبه

از پله بالا رفتن آنیتا

 

راستی عاشق پنجره آشپزخونه هم شده و مرتب میره پشت پنجره و با پرده بازی می کنه

شیطنت های آنیتا

 

اینم عکس شیطنت آنیتا با جارو برقی

شیطنت های آنیتا

 niniweblog.com

شیطنت های آنیتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صبا خاله ی آیسا
4 شهریور 92 17:17
وویی چ دختر نازی خدا حفظش کنه این گل دختروووووو من شمارو با افتخار لینک میکنم اگه شما هم موافقید دوستای خوبی باهم باشیم
مامان حسنا
5 شهریور 92 13:45
بوس برای شیطون خانوم
صبا خاله ی آیسا
7 شهریور 92 19:07