آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

دختر عمه آنیتا(مهرسا خانومی ) به دنیا آمد

1392/5/8 18:32
نویسنده : مامان مینا
918 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان امروز ٨ مرداده. دیشب با خبر شدیم که آنیتا خانوم دوباره صاحب یک دختر عمه کوچولو شد. هنوز من و آنیتا ندیدیمشناراحت ولی ان شا لله تا چند روز دیگه حتما میریم و میبینیمش. هم من و هم آنیتا  برای اولین بار مامان شدن عمه لیلا و بابا شدن عمو مسعود  رو بهشون تبریک میگیم.

فردا آنیتای من هم ٩ ماهه می شه . چقدر زود گذشت . عزیزم نه ماهگیت مبارک باشه

راستی آنیتا خیلی شیطون شده . به قول معروف از در و دیوار بالا میره.  پریروزی هم از پله آشپزخونه افتاد . دیگه رو پاهاش با تکیه دادن به پله یا مبل می ایسته. از پله آشپزخونه هم بالا میره و تو آشپزخونه میاد. خیلی خطرناکه. دست دسی کردن  و آواز خوندن به سبک خودش رو خیلی دوست دارهتعجب شلیل و زرد آلو میوه های مورد علاقشه. موز هم با شیر خودش میکس می کنم بهش میدم. آبگوشت و سوپ و آب مرغ هم بهش میدم . البته سرلاک هم   اون روزایی که غذای مخصوصش نباشه میخوره

چند تا عکس از این اواخریها از آنیتا توی این پست میزارم.

عکس آنیتا با جا مهری مامانیش!

آنیتا در 9 ماهگی

 

اینم یک عکس با عمو حسینش در جمعه گذشته که به خونه ما تشریف آورده بودن. عمو حسین خیلی آنیتا رو دوست داره البته این حس متقابله. چون آنیتا هم با عموش با این حالی که زیاد نمیبینتش اصلا غریبی نمی کنه

آنیتا در 9 ماهگی و عمو حسین

اینم یک عکس دیگه از آنیتا با شیشه دلستر(آنیتا علاقه شدیدی به شیشه نوشابه یا دلستر داره)

 

آنیتا در 9 ماهگی

راستی فردا آنیتای من وارد ١٠ ماهگی می شود. این نه ماه خیلی زود گذشت. آنیتای من تقریبا از دختر عمش ٩ ماه بزرگتره. فکر کنم تو بازی بهش زور بگهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسنا
8 مرداد 92 15:53
قدم نو رسیده مبارک ایشالا که قدمش خیر باشه عزیزم کم پیدایی
مامان حسنا
24 مرداد 92 13:18