آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

اندر احوالات آنیتا خانم

1392/4/24 18:31
نویسنده : مامان مینا
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

 یک مدتی است که نمی تونم آپ کنم و این به دلیل مشغله زیاد کاریم هستش. در حال پروپزال تصویب کردن هستم. برام دعا کنید.

آنیتای من ما شا الله خیلی بزرگ شده و کارای جدیدی انجام می ده .

ویژگی های آنیتای من در ٨ ماهگی:

غذای آنیتا توی این ماه سرلاک آرد برنجه. فرنی رو از ترسم بهش نمیدم. چون اوایل هی اسهال می افتاد. میوه هم خیلی دوست داره . مخصوصا زرد آلو . کمی بهش میدم تا شب باهاش مشغوله. نان هم خیلی دوست داره . این هم عکس آنیتا خانوم با یک نون بزرگ

آنیتا با یک نان بزرگ

 

تو بازیهاش دالی بازی و لگو بازی رو خیلی دوست داره. دیگه از اسمورف هم نمی ترسه . عاشق چراغ power کامپیوتر و چراغ سه راهی تلویزیون هستش! از پله آشپزخونه هم بالا می ره و توی میز تلویزیون هم سرک می کشه !!. اواخری هم چهار دست و پا می ایسته. و دست دسی می کنه. هر موقع بهش می گم دست دسی ، دست دسی می کنه.

عکس زیر مربوط به پارک رفتن با مامانی  و خاله مهتابه ! انقدر باد میاد که من که کلاهی برای آنیتا نیاورده بودم . مجبور شدم شلوارکشه جای کلاه رو سرش بزارم!! نیشخند

الهی مامان قربونت برهماچماچماچ

آنیتا در پارک

اینم یک عکس از سطل لگوی آنیتا خانم

آنیتا سطل بر سر

 

اینم یک عکس از اولین چهار دست و پا رفتن آنیتا خانوم

ماشالله مامانماچماچماچ

 

اولین چهار دست و پا رفتن آنیتا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کمیل و کیان
24 تیر 92 20:49
وای نوش جونت .ژست بااون سطل خیلی خوشمله
مامان کمیل و کیان
31 تیر 92 14:33
مامان کمیل و کیان
2 مرداد 92 1:03
فدای این لبخندت