آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

ورود آنیتا به هفت ماهگی

1392/2/9 15:50
نویسنده : مامان مینا
413 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آنیتای من وارد ٧ ماهگی شد. این ٦ ماه چه زود گذشت. آنیتا در این شش ماه رفتارها و ویژگی های جور واجوری داشته. اوایل نا آروم بود و شب ها نمی خوابید . اواسط ٤ و ٥ ماهگی بهتر شد ولی از عید به این ور خیلی نا آروم شده و شب ها کلا بیداره. الان هم که سرماخوردگی بهش اضافه شده دیگه بدتر. 

 راستی واکسن شش ماهگی آنیتا رو تا بهبود سرما خوردگیش باید به دستور دکترش عقب بندازم.

ویژگی های دختر من در شش ماهگی:

آنیتای من دیگه برای خودش خانومی شده، به طور کامل اشیا رو میگیره و بیشتر هم تو دهنش میزارهنیشخند براش بازی مفهوم بیشتری پیدا کرده و شیطنتش رو میشه کاملا لمس کرد. کمی خودش رو جلو میکشه و در غلطش نیز حرفه ای شدهچشمک چند تا غلطش  رو با هم میزنه!  و پاهاش رو میخوره!نیشخندقهقهه و  با دهنش هم صدای خاصی در میاره که خیلی با نمکش می کنه. هیجانش هم برای گرفتن اشیا بیشتر شده . با تکیه کردن هم می تونه بشینه. ولی هنوز براش زوده. کلا دستاش اینور و اونوره تا همه چیز رو بگیره. .تازه علاقه شدیدی به شوی گانگنام استایل داره ، هر موقع گریه می کنه براش این شو رو میزارم آروم میشه. الان هم که من پای نت هستم . آنیتا بغلمه و یک دستی دارم تایپ می کنم   .امروز  به خاطر سرما خوردگی آنیتا دانشگاه نرفتم و خونه هستم.دیگه داره نگه داشتنش سخت میشه . پس تا بعد. بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)