آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

دوباره آنیتا مریض شد

1392/2/20 23:58
نویسنده : مامان مینا
527 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز آنیتا جان حدودای بعد از ظهر هر چی میخورد بالا می آورد، اول فکر کردم به خاطر فرنی هستش که زیاد خورده ولی بالا آوردناش خوب نشد و نزدیکی های صبح با مجتبی جان به بیمارستان طبی کودکان بردیمش. اورژانس بیمارستان و روز جمعه ببینید دیگه چی میشه. در تریاژ گفتند که تب نداره البته من خودم خونه چک کرده بودم و از این مسئله مطمئن بودم . دکتر ا آر اس داد و یک کشت ادرار هم نوشت ولی آنیتا تا ٣ بعد از ظهر ما رو علاف کرد و ادرار نکرد چون از نایلون جمع آوری ادرار که بهش وصل کرده بودند خوشش نمی آمد. باز پیش دکتر بردیمش و گفت که کشت ادرار رو برای اطمینان نوشته بود و اشکالی نداره میتونیم بریم!! به هرحال برگشتیم. خدای شکر آنیتا دیکه بالا نیاورد ولی از ٤ بعد از ظهر به بعد اسهال گرفت . ولی خدای شکر شدید نبود ولی چون غافل گیرانه بود منو مجبور به شستشوی چند عدد پتو کرد الان هم کمی بی تابه و تازه خوابیده . امیدوارم اسهال و استفراغش خوب شه. خیلی نگرانم. به هر حال فردا بعداز ظهر پیش دکترش( دکتر بها ء الدین) میبرم تا خوبه خوب بشه و من از سلامتیش مطمئن بشم.

niniweblog.com

عکس زیر مربوط به دیروزه که هنوز آنیتا خیلی مریضیش شدید نشده بود

فندق مامان

niniweblog.com

عکس زیر هم مربوط به الانه که آنیتا بعد از یک روز سخت بیماری خوابیده

 

فندق مامان

 

تمام آرزویم این است که تمام دردهای جسم و روح آنیتا از آن من شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ نیم وجبی ♥
21 اردیبهشت 92 0:32
سلام خوشگلم ایشالا که هرچه زود تر خوب خوب بشیبه ما هم سربزنین خوشحال میشیم
مامان حسنا
28 اردیبهشت 92 16:23
وای اخه چرا؟؟/ ایشالا که زودتر خوب بشی چون میدونم الان مامانیتم باهات مریضه
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 13:00
عزیزم ایشا.. زود زود خوب شی