آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود

1391/11/27 16:02
نویسنده : مامان مینا
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مینا!

میدونی مادر ، من کمی احساس شرمندگی دارم! میدونی چرا؟ همونطور که میدونی من و بابا 5 ساله ازدواج کردیم، پارسال که تصمیم به داشتن یک فرشته کوچولو کردیم، من مردد بودم اما اگر من میدونستم که تو چه موجود سحر انگیزی هستی زودتر تو ، فرشته کوچولو رو به این دنیای خاکی دعوت می کردم.

تو زندگی من و بابا رو سحر خودت کردی و عشق من و بابا رو کاملترش کردی . ممنونم که به زندگی من رنگ بیشتری دادی. ممنونم از این که تمام دنیام شدی. ممنونم که در قلب کوچک مادر چنان جا گرفتی  که ریتم قلب مادر را با آهنگ ضربان قلب خودت هم آواز کردی!

حالا خیلی خوشحالم ، تو  چه ساده  تمام دنیای مادر شدی . شبها به پای تو بیدار موندن حال و هوای خاصی داره . من تا قبل از این تنها پاشنه آشیلم ، خواب بود که تو با وجود سحر انگیزت آب مقدس رو به پاشنه مامان رسوندی تا دیگه کلا مامان مصون بشه ، مصون از تمام سختی هایی که ممکنه در مسیر تربیت و پرورش تو در سر راهش باشه! دیگه مامان اون دختر کوچولوی نازک نارنجی نیست بلکه مامان بزرگ شده، انقدر بزرگ که پروردگار مسئولیت فرشته ای چون تو رو بهش سپرده ! خدا  رو من خیلی حساب کرده، امیدوارم در مسیر پرورش جسم و روح تو کوتاهی نکنم و خداوند رو از انتخابش پشیمون نکنم!

فرشته بهشتی مادر ، کمی با تو حرف دارم، گوش کن!

حالا که تو ای فرزندم از جنس دختران بهشتی هستی ، مسئولیت من و بابا چند برابر شده ، به ویژه من! آرزو دارم الگوی مناسبی برای تو دختر گلم باشم . دختر ها به مادر می روند این جمله رو از گذشته ها داریم!

امیدوارم مادر خوبی برایت بشوم. تمام دغدغه من این است. دوست دارم دختری تربیت کنم که در برابر ناملایمات زندگی مثل یک کوه باشد. تکیه گاه خوبی برای فرزندان و همسرش باشد. همچنین مستقل و قوی باشد. در عین حال سرشار از مهربانی و محبت  تا خانواده اش را سیراب کند.

عزیزکم تو الان خیلی کوچکی! از زندگی چیزی نمی دانی ، تمام زندگی تو خوردن و خوابیدن و گریه کردن است. این لازمه بقای توست. اما در آینده زندگی تو معنی دیگری پیدا می کند .کم کم بزرگ می شوی و قد میکشی، منیت و شخصیت تو کم کم شکل میگیرد، هدفمند میشوی و برای آینده تحصیلی خود تصمیم میگیری . برای آینده خود شغل برمیگزینی و دارای ایدولوژی می شوی و تفکرت سمت و سو میگیرد. در آن زمان در مسیر پر پیچ و خم زندگی کسی را که بیشتر از همه به احساسات و تفکراتت نزدیک است را برای همسری انتخاب می کنی، بله ، ازدواج می کنی ، نمی دانم آیا در تمام این لحظه ها من کنار تو هستم یا نه؟ آرزویم در کنار تو بودنه! و از تو حمایت کردنه. عزیزم چه من در کنار تو باشم و چه نباشم زندگی تو جاریست . تو باید زیباترین لحظات را احساس کنی. من این را برای تو می خواهم، خوشبختی با تمام وجود، مهم نیست تحصیلاتت چه باشد، مهم نیست شغلت چه باشد، مهم نیست چه جایگاه اجتماعی داشته باشی ، فقط از زندگیت راضی باش ، طوری راضی باش که وقتی فیلم زندگی ات را به عقب بردی دوباره همان مسیر را بیایی .من جایگاه اجتماعی بالا و شغل خوب و تحصیلات عالیه رو برای تو آرزومندم ولی اینها فرعند . اصل  تنها وجود طلای توست که باید از مس شدنش بترسی !

طلای من همیشه طلا بمان و  برای تمام جهان بدرخش

عزیزکم مامان دوست دارد به تو چگونه خوشبخت بودن را بیاموزد نه چگونه ثروتمند شدن را تا زمانی که بزرگ شدی قدر چیزها را بدانی نه قیمتشان را

مادری دل نگران آینده تو ، مینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غلام
27 بهمن 91 18:13
جند تا ممهههههه داری؟




سلام مهدی جان
با همه شوخی با انیتای منم شوخی؟