آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

روز ولنتاین

1391/11/25 0:02
نویسنده : مامان مینا
720 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز ولنتاین رو به همه ی دوستانم به ویژه به عشق زندگیم مجتبی و فرشته کوچولوم که تازه  به کلبه من و مجتبی پا گذاشته و آن رو گرم و گرمتر کرده تبریک میگم.

این اولین ولنتاین آنیتاست. امیدوارم عزیزم در طول زندگیت دوستان با وفای زیادی داشته باشی تا روزهای ولنتاین سرت خیلی شلوغ باشه

روز ولنتاین

عشق زندگی من، مجتبی جان ، الان خوابیدی ! ولی من زرنگی می کنم و زودتر ولنتاین رو بهت تبریک می گم! میخوام بازم برنده باشم!

مثلِ همیشه برای تو می نویسم
تو
به نیت هر که دوست داری بخوان …

این روزها
همه چیز بوی تو را دارد
حتی هوا …
آنقدر زیاد که دوست دارم …
رگهایم هم احساست کنند …

 

 ساعت رو داشته باشید. اولین دقایق روز 14 فوریه هستیم(ولنتاین مبارک)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)