آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

آنیتای من وارد 11 ماهگی شد

1392/6/9 14:49
نویسنده : مامان مینا
722 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان آنیتای من یک قدم دیگه به یک سالگی نزدیک شد.

ویژگی های آنیتای من در 10  ماهگی:

آنیتا توی این ماه به کمک یک تکیه گاه میتونه وایسه. و خیلی از غذاها رو هم میتونه بخوره. در این ماه آنیتا علاقه خاصی به از پله بالا رفتن و از پنجره بیرون نگاه کردن داره و از کشو لباس خیلی خوشش مییاد. آواز خوندنش هم خیلی جالب شده . صداشو بعدا میزارم تو وبش. اطرافیانش رو هم کامل میشناسه. وابستگیش به من از همه بیشتره و بعد باباش . عاشق بیرون رفتنه. وقتی باباش لباس بیرون می پوشه دیگه نمیخواد بغل من باشه. از درختها که  توسط باد تکون میخورن خیلی خوشش مییاد. از نسرون اینو فهمیدم. دیروز هم که پارک رفته بودیم همینطور بود. محو تماشای درختها میشه.

راستی دوشنبه هفته پیش نامزدی دختر خانم همسایمون بود. ما هم دعوت بودیم تو پارکینگ ساختمون مراسم برگزار شد .  خیلی خوش گذشت ولی فرداش آنیتا سخت سرما خورد و پیش دکترش بردم. الان کمی بهتره ولی صداش کاملا گرفته . دکترش گفت که فعلا سرماخوردگیش ویروسیه و نیازی به آنتی بیوتیک نیست ولی برای زمانی که باکتریایی شد زیتروماکس طبق معمول تجویز کردند. الان دو روزی هست که زیتروماکس رو بهش میدم. امیدوارم زودتر خوب بشه .

وزن و قد آنیتا رو هم پیش دکترشون گرفتم.

وزن و قد آنیتا در پایان ده ماهگی:

وزن آنیتا: 900/9 کیلوگرم (در مرز دو رقمی شدن)

قد آنیتا:5/76 سانتی متر

دور سر: 46 سانتی متر

ماشالله در نمودار رشدش 85% رو نشون میده. عالیهتشویق

اینم یک عکس از آنیتا در نامزدی فائزه خانوم(دختر همسایمون)

 

آنیتا در نامزدی

 

اینم یک عکس از دوره بیماری آنیتا، دخترم دور چشاش قرمزه، سرماخوردگیش خیلی شدید بود

سرماخوردگی آنیتا

 

اینم عکس شیطنت آنیتا( طبق معمول این اواخر سر کشوی تختش است)

شیطنت آنیتا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صبا خاله ی آیسا
9 شهریور 92 17:17
عززززززززززززززززززززززززززیزم دوست دارم