آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ღ.•*دختر گلم آنیتاღ.•*

آنیتا وارد 8 ماهگی شد

1392/3/13 17:37
نویسنده : مامان مینا
2,485 بازدید
اشتراک گذاری

٤ روزه آنیتا وارد ٨ ماهگی شده. دختر کوچولوی من بدجوری مریض شده. باز دوباره اسهال و استفراغ. پیش دکترش بردمش،آزمایش مدفوعشو دیدند،گفتند که خدای شکر مورد خاصی نداره و حتما ویروس وارد بدنش شده. داروهای قبلی رو بهش میدم البته زینک پلاس و ویتامین آ د هم میدم چون ویتان خودش کمی آهن داشت به جای ویتان آد میدم.ا آر اس هم به ازای هر بار دفع تا ٨٠ سیسی بهش میدم. متوکلروپرامیدهم برای تهوعش بهش میدادم ولی چون تهوع زیاد نداشت قطع کردم.دایمتیمکس هم هر ٦ ساعت ١٠ سی سی بهش میدم . کیدی لاکت هم روزی ٤/١ بسته بهش میدم.الان کمی بهتره . اوایل تب شدیدی کرد که مجبور شدم دمای بدنش رو با ایپوبروفن پایین بیارم. خدای شکر الان تب و تهوع نداره . از عید به ان ور این سومین باره که آنیتا مریض میشه.دختر کوچولوی من صورتش کوچیک شده، خیلی ناراحتم البته دکتر وزن و قدش رو گرفت . در حد مطلوب بود. وزنش ٧٥٠/٨ کیلوگرم و قدش ٥/٧٣ سانت بود.در نمودار رشدش مکان مطلوبی داشت. یکی از نگرانی های من کم اشتها شدن آنیتای عسلم هستش. نمیدونم چی کار کنم. البته دکترش گفتند به خاطر بیماریش است . خوب میشه. ولی من فکر میکنم به خاطر داروهاشه که با سرنگ و به اجبار بهش میدم. طفلکی ترسیده دیگه چیزی نمی خوره . هر موقع چیزی به لبهاش نزدیک می کنم دهنش رو غنچه میکنه و میره زیر پتو!

ویژگی های دختر من در ٧ ماهگی:

شاپرک مامان دیگه کامل میتونه سینه خیز بره. با کمی تکیه دادن هم میشینه.(در این مورد تنبله)! یا زیر مبله یا زیر میز. همیشه هم میخواد خودش رو به سه راهی برسونه و کلید قرمزش رو فشار بده. که یکبار هم این کار رو کرد و من که داشتم با تلفن صحبت می کردم ، دیدم تلفن قطع شد ، بگو خانم برق رو از سه راهی قطع کرده.! خیلی خطرناکه الان جای سه راهی رو عوض کردم تا دستش دیگه بهش نرسه.

راستی آنیتای من عاشق نونه!!

اینم چند تا عکس ار آنیتای من:

 

 

بازی های آنیتا با نوشابه

 

بازی های آنیتا

 

بازی های انیتا

 

نان خوردن آنیتا!!

نان خوردن آنیتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فاطمه زهرا
6 تیر 92 21:51
صوتی جالبی برای وبلگتون انتخاب کردین افرین خاطرات همه رو زنده میکنه